Tuesday, April 20, 2010

Cuba Paham

Saya tau, kalau saya kat tempat bos pon saya mungkin akan rase masalah..
Tapi bos pon kena cuba paham perasaan kita jugak..
Yang lain pon tak kan sedap2 je nak bagi escape clause dan persalahkan orang lain..
Saya selalu percaya, memang percaya Allah kurniakan kami rezeki sekarang, jadi kenapa perlu orang lain persoalkan, kenapa kami yang baru kahwin bagaikan satu kesalahan menerima kurniaan Allah ini.
Tak adil! Tapi sapa saya nak menghukum..
Syukur saya ada suami yang penyabar dan begitu memahami, kalau tak mesti tak tahan dengan perangai saya.
Saya sangat sangat gembira dengan kurniaan ini. Janganlah kerana bos punya kekecewaan menjadi penghalang kebahagian kami.

Cuba paham, manusia merancang Allah menentukan.
Saya sayang dan begitu bersyukur dengan kurniaan ini.

2 comments:

Unknown said...

apa prob nye shida? mudah2 an segala masalah setel segera..doa jgn putus yer..amin~

Faizul Azmil said...

Berusahalah!