Tuesday, March 31, 2009

opppssss

OMG saya telah terdelete 3 entries sebelum ini
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

8 comments:

sayut said...

camne la bleh terdelete tu yer...

Miss Taeyong said...

sbb dia byk berangan lately ni. hahaha... salah siapa la tu...

sayut said...

ni mesti salah en ahmad nih...
hampeh btol la budak tu...

LannY LennY LeannY said...

la eah maksutimah..hang berangan ka..mcm mana boleh terdeleted sampai 3 sekali..huwaa

Miss Taeyong said...

hampeh2 en ahmad tu, yg tu gak dia suka. nak buat cmne kan.

beb, bila mau lepak minum sama ni. lama dah x ketemu sama kamu. boleh kita bergosip psl en ahmad gk.

Faizul Azmil said...

mual dan muak lak aku dengar name Encik Ahmad ni. nak dengar name Encik Uthi pulak la.

sayut said...

sape uthi nih...
cam nama org siam plak...

maksutimah said...

wah bojol kembali la hehe
well mmg aku banyak berangan sekarang... menunggu bulan jatuh ke riba