Thursday, April 16, 2009

babai negative elements shiuh shiuh

kenapa lately saya selalu kena demam.. dulu dlm 2 tahun sekali baru kena..
skrg macam selalu je.. hari ni dah bersin byk kali, aura-aura nk demam pon dh ade nih...

Shiuh Shiuh pergi segala negatif2 aura dr badan saya...
Mungkin opis sy ni byk sgt elemen negatif yg telah meracun tubuh saya...

Minggu lepas, saya dengan jayanye telah meninggikan suara kepada senior kt opis, nyesal2 jugak, tp puas ati sbb sy dh pertahankan diri saya...(mangsa buli aku ni kt opis)...

Opis sy ni walopon dh dpt persijilan 5S, tp gaya cara kerja masih negatif ar..driver pon melawan ckp bos.. ishk3 ape la nak jadi..

Kak Rin cam dah happy je kt tempat baru..Sy bile lagi?? Skrg bos macam dh byk bagi tanggungjawab kat sy, rase cam nak belajar byk lagi.. tp sy rase inilah masanya kot.. sebelum sy jd lebih gila dengan keje, baiklah sy memikirkan masa depan..

Semalam En. Ahmad ckp, tabiat keje tak boleh ubah. Dia ckp klau sy dh kawin pon klau mmg jenis gila keje, tetap gila keje la..haaaaaaaaa tuh dah macam persepsi negatif kat sy tau.. tak caya la tuh!!! :(

Ok... procastinate! tuh lagi negatif, sbb tuh jugakla sy ketandusan idea utk memblog! Klu saya terus penkan ape idea sure tak jadi carca marba macam ni....

Last but not least, saya sudah semakin berisi, Buktinya, lihat saja perutku... argh sudah ada lapis2 negatif..

Shiuh Shiuh nyah ko lemak dari perot aku.. hahahhaha

2 comments:

sayut said...

bila nk dtg central nih??

maksutimah said...

dtg central??? selalu la sebulan sekali la sayut lupe ye??
btw tolong saya karang surat la bleh expedite sket process
ngeh ngeh