Wednesday, September 2, 2009

Entry Gedik Abad Ini

A) Define gedik pada pandangan peribabi anda?
Budak yg menggeletat, tak senonah..

B) Define gedik pada pandangan peribadi anda?
Happy go lucky, let go everything..

Mana satu saya? Saya rasa klau strangers yang kata kita gedik, then people around gelak, tuh definisi A. Tp if org2 yg biasa dgn saya kata sy gedik itu B. Seingat saya, saya tak pernah menggedik depan dia. Opps to be exact tak pernah gedik dengan dia, selamba je kata aku gedik. Aku gedik, ko ape? Bukan saya ngorat dia pon, atau buat fe’el cam Unty ZAZA-Manjalara.

Huh sangat tak berpuas hati dengan serangan peribadi itu. Serasa mahu bersemuka. Nasib baik mengenang diri berpuasa. Tambah plak dia org tua. Persetankan aje.Bos pon gelak jugak kat aku? Gelak la. KPI engko bior org lain buat, ni tak akak jugak! Harini ingin cuba jadi org yg sgt senyap, lantakla gelap gulita alam perbincangan AKP yang ntah ke mana.

Gedik plus tak percaya pada dia itu, lengkap pakej seorg perempuan tak guna.

Selamat berpuasa semua.

1 comment:

Unknown said...

biarkan saje org yg kata gitu..lantak pi sama dia, huhu