Thursday, October 22, 2009

Mereka yang sedang mengandung jaga diri baik baik

Oh sangat rase bersalah,
klau jadi ape2 kat ros, tak tau la camna aku nk ngadap dia lagi pasni.
Pasni janji tak mo ajak mak buyung kulu kilir dah. Seb baik darah yang tumpah yg aku tengok tak byk gila. Klau tak mau aku meraung dah kat klinik tuh. Takut seh... haih belum jadik kat diri sendiri lagi.
Kakak clerk sekalian siap dok cita plak pasal pengalaman diorang. Huh gila la. Aku google la menda alah ni. For the first trimester it could be normal to some women and it could not for some other.
Dia kata menda ni berlaku masa benih yang dah disenyawa tuh nak implan (menempel) kat uteres. So dia mungkin akan beri gangguan pada lining dalam uterus tuh. Nk cari port yg lebih selesa kot.

Ishk sangat risau la saya. Lepas ni tak leh heret Ros ke mana2 lagi. Bargain hunting for my big day pon kena buat sendiri. Pls jangan involvekan orang ok! In fact saya dah biasa buat semua ni sorang.

So for all mom's to be, please give extra care of yourself, jangan layan sangat anak dara yg suka jalan jalan cari pasal cam I ni hehe.

Ps:/ harini Syida g merewang2 kat bandar time keje lagi. Tapi takpe, saya ganti balik lewat sket, lagipon takde kerja urgent toing toing

No comments: