Thursday, November 20, 2008

comunication breakdown

Mula-mulanya saya ingat saya mengalami masalah pendengaran...
sakit telinga saya bila saya himpit telepon rapat-rapat dengan cuping..
cakap dgn mak, tetiba suara mak sayup2 je..oh nikmat mendengar sudah kena tarik ke?
kawan2 call pon mcm ade gangguan je...argh saya tak mau pekak di usia muda
baru teringat saya suka pasang radio kuat2 dalam kereta. Sebab tuh ke saya pekak??

La.... rupe-rupenya handphone saya yg breakdown, sengal sungguh! Tak dgr org cakap ape2. Penat aku dok helo, helo helo. Dah cam org tak siuman je.
Beli handphone baru takde dlm list shopping akhir tahun ni... Tp nak wat camne tepon saya rosak! Baiki je lah, ni la sbb utama saya tak suke telepon jenama Nor Kiah ni. Sensitif sangat!

PS:/ sebenarnye budget saya ade tapi utk beli t-shirt liverpool fc for ladies, ala yg gambar angsa tuh. Plus nak tambah LFC merchandise dlm kesatria saya la.

No comments: